۱۳۹۳ اسفند ۲۰, چهارشنبه

اصلا بحث وجود یاعدم وجود خدا دیگه الان برای من دغدغه فکری نیست-من مفهوم خدارو یا هر مفهوم دیگه ای رو تو شعر میارم/برای من یک کلیشه ذهنی نیست بیام مدام با این مسئله درگیر شم که بخوام اثبات کنم خدا وجود نداره.
اگربرای کسی وجود داره خب وجود داره . 
گاهى دفاع درست، بهترين حمله هاست.

شاهین:آقا تو خجالت نمی کشی؟
شاهین نجفی:کی من؟(با لهجه )
شاهین:صفحه ی فیسپوکت « یک ملیون و صد هزار نفری » شد و یه جماعت آدم شر و شور و با کلاس به عشقت میان کامنت و پیام و فلان و این حرفا…یه حرفی یه تشکری 
…داستان تو پیش داستان این مردم که درگیر این زندگی و خرج و مخارج وفشارای روانی و غیره هستن هیچی نیست حاجی.تو که خوراکت رو کردن فلاکتاس یه کمم بزار حال کنیم دور هم. خاکی باش عمو...
از منم متشکر باش که هنوز در تو زنده هستم تا یادت نره که کی بودی و از کجا اومدی و برای چی داری می خونی…بالا رفتن سخته،ولی بالا موندن سخت تره.
اخماتو باز کن شاهین نجفی همیشه ناراضی…
شاهین و شاهین نجفی
۱۱ اسفند ۱۳۹۱
۱ مارچ ۲۰۱۳


تاریخ را چشمان من می سازد چُنان عاصیم که بر گرده ام بگذار تمامی ِمعاصی جهان را من برده ی آزادیم من برده ی آزادیم



هیچ نظری موجود نیست:

پست‌های پرطرفدار